
Xiaomi зараз готується почати виробництво телевізорів в Індії. Для цього компанія співпрацює з Dixon Technologies, яка буде виробляти TV Xiaomi локально, на території країни. Крім того, Xiaomi може перенести виробництво ще ряду продуктів безпосередньо в Індію з Китаю, що становить загрозу для Samsung, яка там має поки ще пристойну частку на споживчому ринку. Але вже починає приймати контрзаходи.
Експерти вважають, що Xiaomi досить агресивно заходить в країну і становить велику загрозу для Samsung і інших напівмонополістів.
Стратегія китайців полягає зараз в тому, щоб почати активніше продавати в Індії продукти, які не мають прямого стосунку до телекому, щоб привчити до них покупців, а заодно самим адаптуватися до економічних особливостей Індії.
Samsung в Індії вже почала знижувати ціни на свої TV аж до 55%. Поки що в основному на найпростіші і бюджетні моделі, роблячи їх ще більш доступними, щоб вони стали конкурентними пропозиціями Xiaomi.
Але поки у корейської компанії залишається велика перевага – її продукція широко представлена на полицях магазинів для всіх. Xiaomi же в цьому значно поступається, пропонуючи більшу частину своїх гаджетів через інтернет. Але, як ми бачимо, Xiaomi вже почала деякий час назад відкривати все більше фірмових онлайн-магазинів по всьому світу.




