У листопаді цього року в продаж надійшов флагманський смартфон OnePlus 5T, оснащений безрамковий AMOLED-екраном і безліччю інших особливостей, які зробили його вкрай привабливим в очах всіх покупців. Десятки тисяч людей купили собі це мобільний пристрій на офіційному сайті компанії OnePlus, сплативши його вартість за допомогою банківської карти. Як стало відомо, всі введені покупцями відомості про своїх платіжних даних були скомпрометовані, тобто вони потрапили в руки зловмисників.
Лічені хвилини тому китайська корпорація OnePlus справила розсилку електронних листів своїм клієнтам, яких торкнулася серйозна проблема. У листі вона повідомила, що проведене їй розслідування дозволило встановити, що банківські дані більш як 40 000 чоловік потрапили до рук зловмисників. Іншими словами, відома компанія дуже сильно підвела всіх своїх клієнтів, ускладнивши десяткам тисяч людей життя, оскільки у багатьох з картки вже списали кошти.

За офіційними даними, в руки третіх осіб потрапили номера банківських карт, терміни їх дії, а також коди для безпеки, що дозволяє списати з них все доступних гроші. Як саме OnePlus допустила витік такої важливої інформації – невідомо, однак вона повідомила, що зараз оплачувати товари з їх допомогою не можна, оскільки група експертів займається зусиллям безпеки, щоб надалі такі ситуації не повторювалися.

Все тим клієнтам OnePlus, яким на електронну пошту прийшов лист з інформацією про цю проблему, а таких більше 40 000 з самих різних країн світу, рекомендується змінити дані своєї банківської картки, закривши стару. Це гарантує, що шахраї не зможуть вкрасти чужі гроші. Виконання такої процедури обернеться безліччю проблем для власників карток, оскільки їм доведеться платити за їх перевипуск, звертатися безпосередньо в сам банк, чекати кілька днів, а потім вносити нові дані в усі сервіси та магазини.




