В Україні закривають канал-“відповідь” на пропаганду Путіна

    389

    З 1 січня 2017 року буде закритий англомовний український телеканал Ukraine Today.

    Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на прес-службу “1 + 1 медіа”.

    Власником телеканалу Ukraine Today є медіахолдинг олігарха Ігоря Коломойського “1 + 1 медіа”, і його мовлення кабельними і IPTV мережами Європи велося з 24 серпня 2014 року по 1 квітня 2016 року, після чого телеканал перейшов у формат інтернет-ресурсу в зв’язку з запуском міжнародного мовлення державним телебаченням України. Однак з 1 січня 2017 року буде закрито і інтернет-мовлення.

    “Проект повинен був стати голосом країни на міжнародне співтовариство. По суті, в 2014 році це була єдина можливість для нас бути почутими. Але зараз держава взяла на себе цю функцію і ми вважаємо, що наша місія завершена”, — пояснив гендиректор “1 + 1 медіа “Олександр Ткаченко.

    Крім того, в медіахолдингу запевняють, що “з урахуванням економічної ситуації в країні, підтримувати проект, який носить виключно соціальний характер, а держава в той же час демонструє нульову зацікавленість в його існуванні, неможливо”.

    Відзначимо, що Ukraine Today був першим українським телеканалом, який цілодобово віщав по-англійськи і розглядався як засіб боротьби з російською пропагандою на Заході, зокрема, каналом Russia Today.






    • не пропусти

    • магазин