Сучасні діти все більше часу проводять онлайн, і це викликає чимало запитань у батьків. Rakuten Viber провів дослідження, щоб з’ясувати, наскільки залежними від інтернету є діти та як дорослі намагаються регулювати їх онлайн-активність.
Опитування показало, що більшість дітей проводить у мережі більше ніж три години на день. Зокрема:
- 68% дітей користуються інтернетом понад 3 години щодня;
- 15% витрачають на це 2-3 години;
- 9% проводять в онлайні понад годину;
- 8% обмежуються менше ніж годиною.
Ці цифри викликають занепокоєння, адже навіть при всіх зусиллях дорослих інтернет все одно займає значну частину життя молодшого покоління.
За результатами опитування, 73% дорослих намагаються встановлювати певні обмеження:
- 45% постійно обмежують доступ до інтернету;
- 7% роблять це лише у будні дні;
- 15% використовують обмеження як метод покарання.
Водночас 27% опитаних зізналися, що не встановлюють жодних обмежень для дітей, а 6% роблять це вкрай рідко та не вбачають у цьому проблеми.
Месенджер Rakuten Viber звертає увагу на необхідність безпечного використання платформи для молодших користувачів. Для дітей до 16 років автоматично встановлюється високий рівень безпеки:
- Відсутність реклами.
- Недоступність стикерпаків, створених для дорослої аудиторії.
- Наскрізне шифрування чатів і дзвінків.
Ці заходи дозволяють зменшити ризики для дітей у цифровому середовищі та забезпечити комфортне використання месенджера.