Продаж українських продуктів зріс на 9,5% завдяки програмі «Національний кешбек»

    29

    Державна програма «Національний кешбек» спричинила значне зростання продажів українських товарів. За результатами дослідження Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz, продажі вітчизняних продуктів збільшилися на 9,5% лише за два місяці після запуску ініціативи.

    Ефект «Національного кешбеку» помітний у кількох аспектах:

    • Зростання гривневого виторгу: на 4%.
    • Популярність основних харчових продуктів: продаж молочних продуктів, хліба та м’яса піднявся на 10,6%.
    • Перемикання попиту на українські товари: споживачі на 12% частіше обирають вітчизняну молочну продукцію та кондитерські вироби замість імпортних.
    • Лояльність споживачів: 30% покупців купують товари з програми, які складають 75-100% їхніх покупок.

    «Програма мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як “чутливі до ціни” та “скоріше чутливі”. Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів», — зазначено у дослідженні.

    Аналіз охоплював дані про споживчу поведінку до запуску «Національного кешбеку» та протягом двох місяців після старту програми. Результати підтверджують її ефективність у підтримці локальних виробників і стимулюванні внутрішнього ринку.



    • інші новини