Міністерство соціальної політики України нагадало громадянам про процедуру оформлення субсидії. Для того, щоб отримати субсидію, необхідно подати дві основні форми: заяву та декларацію. Обидві форми мають бути заповнені за встановленими зразками, пише “Судово-юридична газета”.
Які документи потрібні для оформлення субсидії
Залежно від життєвих обставин, до основних документів можуть додаватись додаткові, зокрема:
- Договір оренди житла — якщо заявник орендує житло та планує отримати субсидію.
- Копія договору про реструктуризацію боргу — якщо є заборгованість і укладено договір про її погашення.
- Акт обстеження житлових умов — складається за запитом заявника місцевими органами влади або військовою адміністрацією.
Також можуть знадобитися документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи або рішення суду про встановлення місця проживання. Внутрішньо переміщені особи можуть надати відповідну довідку.
Як подати документи
Заявники мають кілька варіантів подання документів:
- Особисто в сервісному центрі ПФУ.
- Через центри надання адміністративних послуг або територіальні громади.
- Поштою на адресу місцевого органу Пенсійного фонду.
- Онлайн через вебпортал або застосунок “Пенсійний фонд”.
- Через “Портал Дія”.
Терміни подачі заяв
Якщо заяву подано з 1 жовтня по 30 листопада, субсидія нараховується з початку опалювального періоду. Якщо документи подано після 1 грудня, субсидія призначається з місяця подачі заяви. Для субсидії на тверде та рідке паливо документи слід подати до кінця календарного року.