Zoom тепер може запропонувати проведення вебінарів для 1 млн учасників одночасно

    21

    Компанія Zoom оголосила про можливість проведення вебінарів за участю одного мільйона осіб одночасно. Ця ідея з’явилася після того, як різні політичні групи почали використовувати платформу для відеоконференцій зі збору коштів на виборчу кампанію віцепрезидента США Камали Харріс (Kamala Harris), систематично проводячи дзвінки із сотнями тисяч людей.

    Як повідомляє ресурс Engadget, Zoom пропонує різні тарифні плани для проведення таких великих заходів. Клієнти можуть вибирати вебінари з максимальною чисельністю 10 000, 50 000, 100 000, 250 000, 500 000 і, звичайно, 1 000 000 учасників. Це одноразові пакети, які надаються разом із підтримкою команди Zoom Event Services для забезпечення стабільного та професійного процесу взаємодії між усіма учасниками.

    Попри певні цілі, поставлені на сьогодні, пов’язані з виборами в США, Zoom бачить майбутнє, в якому такі масштабні віртуальні вебінари стануть звичайним явищем у корпоративному, розважальному та державному сегментах. Компанія припускає, що знаменитості та артисти змогли б також використати Zoom для проведення зустрічей із фанатами та для інших різноманітних віртуальних заходів.

    Однак це все недешево. Бронювання одноразового вебінару на мільйон людей коштуватиме замовнику 100 000 доларів. Вебінар на 10 000 учасників коштуватиме 9 000 доларів, тобто майже один долар за людину. До цього Zoom офіційно підтримував лише до 100 000 учасників. Проте, згідно з даними Bloomberg, компанія нещодавно змінила свої умови, щоб пристосуватися до вищезазначених заходів щодо збирання коштів.

    Цікаво, що поштовхом до проведення таких грандіозних вебінарів послужила низка успішних заходів на платформі, організованих на підтримку Камали Харріс. Зокрема організація Win with Black Women зібрала 1,5 мільйона доларів на заході за участю понад 40 000 осіб. Дещо пізніше компанії White Dudes for Harris і White Women for Harris провели вебінари з 190 000 і 164 000 учасниками відповідно.

    Нова стратегія Zoom може стати новим джерелом доходу для компанії. Тим більше, що останнім часом акції Zoom знизилися із $560 до $60 за штуку, і це пов’язують із загальним зниженням попиту на віртуальні зустрічі після пандемії.