Гаряча лінія МОН та чатбот: все, що потрібно знати про цьогорічну вступну кампанію

    62

    Вступна кампанія 2024 вже на порозі, і Міністерство освіти та науки України запустило гарячу лінію та чатбот, щоб допомогти абітурієнтам. Відповідь на всі ваші питання вже тут!

    Як отримати консультацію

    Пресслужба МОН повідомила про старт роботи консультативної телефонної гарячої лінії та чатбота для запитань щодо вступу 2024 року. Якщо у вас виникли питання, можна звертатися за номером 0 (800) 50-45-70 або написати на електронну пошту vstup2024@mon.gov.ua. Графік роботи гарячої лінії: з понеділка по четвер з 09:00 до 17:00, а в п’ятницю – з 09:00 до 16:45.

    Чатбот для абітурієнтів

    На офіційному сайті МОН також доступний чатбот. Він працює з понеділка по четвер з 09:00 до 17:00, а в п’ятницю – з 09:00 до 16:00. Важливо зазначити, що мова чатбота залежить від налаштувань вашого браузера, тому він буде відображатися мовою, яку ви обрали у своїх налаштуваннях.

    Технічна підтримка

    Якщо вам потрібні технічні консультації, наприклад, з питань реєстрації е-кабінетів або подання е-заяв, ви можете звернутися до ДП «Інфоресурс». Вони готові надати всю необхідну допомогу та підтримку.

    Реакція на порушення

    Протягом усієї вступної кампанії експерти МОН будуть надавати консультації та оперативно реагувати на можливі порушення. Ваша безпека та справедливість процесу є їхнім пріоритетом.

    Вступна кампанія 2024 обіцяє бути прозорою та доступною для кожного.