Boston Dynamics, яка напередодні закрила проєкт робота Atlas на гідравлічних приводах, повідомила про його відродження у форматі повністю електричної платформи. Більше того, тепер робот використовуватиметься не в дослідних цілях, а впроваджуватиметься в практичну сферу.
Компанія нагадала, що її клієнти вже досягли певних успіхів з роботом-маніпулятором Stretch і робопсом Spot, тому повністю електричний варіант людиноподібного Atlas також буде переведений у розряд комерційних продуктів. Першим клієнтом Boston Dynamics стане Hyundai, що володіє нею, яка зараз працює над новим поколінням автомобільних виробничих потужностей — вони послужать оптимальним полігоном для випробувань нового Atlas. Boston Dynamics планує налагодити щільну співпрацю з клієнтами, які мають потребу в інноваційних рішеннях — робот інтенсивно тестуватиметься та оновлюватиметься.
Гідравлічний Atlas останнього покоління – HD Atlas – уперся в межу своїх можливостей і не міг керуватися важкими об’єктами неправильної форми. Електрична версія машини буде сильнішою і отримає ширший діапазон рухів. Робот, що має передову механіку, зазначають у Boston Dynamics, є лише одним з елементів, необхідних для успішного комерційного впровадження — потрібно створення цілісної екосистеми з інфраструктурою, участю співробітників, впровадженням машин у робочі процеси і стандарти безпеки. Робопес Spot пройшов вже понад 1500 проєктів впровадження, і розробник зараз навчає сотні компаній спільній роботі з мобільними роботами.
Деякі з найбільш вражаючих досягнень Boston Dynamics пов’язує не з апаратною частиною, а з програмними технологіями. Компанія досягла успіхів у галузях моделювання, оснастила роботів сучасними засобами штучного інтелекту, механізмами машинного навчання з підкріпленням та комп’ютерного зору – це допомагає роботам працювати більш ефективно та адаптуватися до складних реальних ситуацій. Втім, і апаратна частина продовжить активно розвиватися: Boston Dynamics традиційно проєктувала людиноподібних роботів з ногами і має намір продовжувати рухатись у тому ж напрямку. Новий Atlas нагадуватиме людину, але рухатися вона зможе, не обмежуючись людським діапазоном рухів.