NASA несподівано зафіксувало сигнал із глибин Всесвіту: що почули вчені

Сонячна система рухається довкола центру галактики зі швидкістю 370 км/с. Це означає, що певна частина Всесвіту уявляється, якби вона наближалася до нас, тоді як протилежна сторона віддаляється. Дослідники NASA очікували побачити аналогічний ефект, якщо спостерігати за гамма-випромінюванням, але виявили зовсім інший сигнал гамма-променів, що виявилося несподіванкою.

Про це повідомляє науковий портал ScienceAlert.

Реліктове випромінювання виявляє високу однорідність, тому розбіжності у цьому явищі у різних ділянках небесної сфери вкрай невеликі. Вчені припускали, що гамма-випромінювання також виявлятиме схожу однорідність у різних ділянках космосу, попри те, що гамма-промені мають енергію на багато порядків вищу, ніж звичайне світло.

Це цілком випадкове відкриття, оскільки дослідники виявили значно інтенсивніший сигнал в іншій області небесної сфери, ніж ту, яку вони активно шукали. Вчені проводили пошук одного з найдавніших проявів гамма-випромінювання, відомого як реліктове випромінювання.

Вчені зазначають, що, попри те, що вони виявили не той об’єкт, який активно шукали, існує підозра, що ці феномени можуть бути взаємопов’язані. Тобто виявлена ​​особливість гамма-випромінювання може мати зв’язок із характеристикою космічних променів найвищої енергії.

Вчені припускають, що ці явища можуть походити від єдиного, непізнаного джерела, враховуючи їхню схожу структуру. Тепер залишається лише провести ідентифікацію цього загадкового джерела.