Попри війну більша частина українців не планує відмовлятися від святкових покупок, але цей показник дещо менший, як порівняти з 2022 роком. Про це свідчать результати опитування компанії Deloitte.
Більшість громадян України (64%) мають наміри розпочати шопінг у період з 1 до 24 грудня. Для порівняння — минулого року українці переважно відкладали покупки на другу половину грудня. Щодо бюджету, то для більше половини наших співвітчизників він становитиме від 1000 до 5000 гривень. У 2022 році таку ж суму були готові витратити 49% українців.
Ще 49% опитаних витратять більше коштів на святкування Нового року, порівнюючи з Різдвом. Найбільше коштів на святкування Нового року планують витратити респонденти у східних регіонах, в той час як на святкування Різдва — в західних областях.
Зазвичай українці купують продукти харчування, одяг та взуття, предмети домашнього вжитку та алкоголь.
Учасниками опитування стали понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій та АР Крим), а також українці, які перебувають за кордоном.