Українці все частіше надають перевагу новинам у відеоформаті

    75

    Українці стали частіше споживати новини у відеоформаті, а месенджери залишаються одними із найпопулярніших джерел новин. Про це йдеться у дослідженні від Gradus Research, передає speka.media.

    Як зазначається, станом на жовтень найпопулярнішим ресурсом для споживання новин в Україні залишаються месенджери. Їм надають перевагу 70% користувачів. Однак останнім часом частка Youtube збільшилася на шість пунктів і сягнула 56%.

    Також за пів року зросло значення телебачення як джерела новин — до 42%.

    Надання переваги новинам у відеоформаті свідчить про втому від читання та зростаючу популярність відеоблогів, ТБ-програм чи ток-шоу, зазначають експерти.

    Нещодавнє опитування показало, що українські стартапи почуваються оптимістичніше за традиційний бізнес.

    Зазначимо, більшість українських користувачів мережі щонайменше 4 години на день проводять у режимі онлайн.



    • інші новини