Українці стали частіше споживати новини у відеоформаті, а месенджери залишаються одними із найпопулярніших джерел новин. Про це йдеться у дослідженні від Gradus Research, передає speka.media.
Як зазначається, станом на жовтень найпопулярнішим ресурсом для споживання новин в Україні залишаються месенджери. Їм надають перевагу 70% користувачів. Однак останнім часом частка Youtube збільшилася на шість пунктів і сягнула 56%.
Також за пів року зросло значення телебачення як джерела новин — до 42%.
Надання переваги новинам у відеоформаті свідчить про втому від читання та зростаючу популярність відеоблогів, ТБ-програм чи ток-шоу, зазначають експерти.
Нещодавнє опитування показало, що українські стартапи почуваються оптимістичніше за традиційний бізнес.
Зазначимо, більшість українських користувачів мережі щонайменше 4 години на день проводять у режимі онлайн.