Threads набрала 100 млн користувачів всього за 5 днів – у 12 разів швидше, ніж ChatGPT

    104

    Клон Twitter, що отримав назву Threads, за перші п’ять днів з моменту запуску привернув увагу 100 млн користувачів, і кількість зацікавлених новою платформою продовжує зростати. За даними Meta, у соцмережі за перші дві години її роботи зареєструвалися 2 млн осіб, за 4 години – 5 млн, за сім – 10 млн. корисьувачів. Нарешті, вже наступного ранку в компанії доповіли про реєстрацію понад 30 млн користувачів.

    До цих пір звання одного з найшвидше зростаючих продуктів на ринку IT носив чат-бот ChatGPT компанії OpenAI, але Threads, схоже, набагато випередила його. Відомо, що ChatGPT набрав 10 млн. активних щоденних користувачів за 40 днів і 100 млн. щомісячних користувачів приблизно за два місяці.

    Дуже важливим для команди розробників Threads буде завдання утримати користувачів, що прийшли в соціальну мережу. Поки Meta користується важливими перевагами — можливістю миттєвої реєстрації за допомогою облікового запису Instagram, відсутністю можливості відмовитися від Threads без видалення облікового запису Instagram і величезною аудиторією Instagram, що перевищує 2 млрд передплатників, з якої Threads і черпає свою клієнтуру.

    При цьому ті, хто вже випробував платформу, скаржаться на відсутність багатьох важливих функцій у Twitter — від непрацюючих хештегів до відсутності можливості переглядати лише пости тих, на кого ти підписаний, або вести повноцінний пошук. Крім того, не підтримується прямий обмін повідомленнями, а в деяких регіонах на кшталт Європи соціальна мережа взагалі недоступна. У своїх повідомленнях в Threads глава Instagram Адам Моссері (Adam Mosseri) обіцяв піти назустріч користувачам і внести в сервіс критично важливі зміни, але поки цього не сталося.

    Тим не менш, привернення уваги 100 млн користувачів за такий короткий термін – дуже важливе досягнення для Meta. Для порівняння: актуальна аудиторія конкуруючого сервісу Twitter становить понад 250 млн користувачів.