Як заявив нещодавно Ілон Маск (Elon Musk), незабаром соціальна мережа Twitter, що належить йому, впровадить новий спосіб монетизації матеріалів. Верифікованим авторам контенту почнуть платити за рекламу у їхніх відповідях — на першому етапі на ці цілі виділено близько $5 млн.
Маск підкреслив, що йдеться саме про власників верифікованих облікових записів і зараховуватися системою будуть покази лише верифікованим користувачам. З того часу, як Маск придбав Twitter, компанія відчайдушно шукає нові способи отримання нових доходів на тлі відходу низки рекламодавців — з політичних та інших мотивів.
Не виключається, що нововведення пов’язане з приходом нового глави Twitter – Лінди Яккаріно (Linda Yaccarino), яка має великий досвід організації рекламного бізнесу в NBCUniversal, де вона раніше працювала на керівних посадах.
У березні Маск заявляв, що сервіс заробляє 5-6 центів з кожної години використання користувачем платформи і потенційно здатний збільшити цей показник до 15 або більше центів завдяки більш релевантній і своєчасній рекламі.
Тим часом Twitter, поряд з Meta, YouTube і TikTok може потрапити під пильну увагу регуляторів після того, як місцева група BEUC, що займається захистом прав споживачів, поскаржилася до Єврокомісії на те, що онлайн-платформи імовірно сприяють просуванню матеріалів про криптоактиви, що вводять в оману.
Сьогодні американські регулятори позиваються з криптоплатформами на кшталт Coinbase і Binance, крім того, торішній колапс FTX викликав загальне занепокоєння рівнем захищеності користувачів, що діють на ринку криптоактивів на кшталт біткоїнів або Ether. Минулого місяця Євросоюз прийняв перше у світі всеосяжне зведення правил для регулювання обігу криптоактивів (MiCa). У своїй скарзі BEUC заявила, що продовження демонстрації реклами криптоактивів, що вводить в оману, на платформах соціальних мереж — нечесна комерційна практика, здатна завдати серйозної шкоди користувачам, включаючи втрату значних сум.