
Понад 55% людей в Україні отримують інформацію з месенджерів та соціальних мереж.
Про це свідчать результати соціологічного дослідження компанії Gradus Research Company, передає ВСВІТІ.
Як зазначається, саме диджитал-платформи є основним джерелом споживання новин для українців — понад 55% отримують інформацію з месенджерів та соціальних мереж.
«Під час війни швидкість отримання достовірних новин може врятувати життя, тому ми побачили грандіозне зростання підписок на диджитал-платформах. Особливо це стосується регіональних мереж, де наші підписки зросли до 4 млн», — каже член правління Суспільного, відповідальний за маркетинг, Андрій Таранов.
Якщо Facebook — соціальна мережа, яку найчастіше згадують як джерело споживання новин про Україну (90%), то Telegram — лідер серед месенджерів (89%).
Нещодавнє опитування показало, що більшість українців готові до важкого опалювального сезону.




