У Meta з’явиться підрозділ, відповідальний за платні функції Facebook, Instagram та WhatsApp

    91

    У Meta створюється новий підрозділ, відповідальний за розробку та впровадження «можливих платних функцій» на платформах Facebook, Instagram і WhatsApp, повідомляє ресурс The Verge з посиланням на внутрішній документ компанії, з яким її співробітники ознайомилися минулого тижня.

    Створення профільного відділу – це перша серйозна спроба гіганта соцмереж впровадити платні функції на всіх трьох своїх найбільших платформах, кожна з яких може похвалитися мільярдами користувачів. Компанія була змушена піти на цей крок через те, що її рекламний бізнес серйозно постраждав після оновлення політики конфіденційності Apple iOS — Meta, за її власними прогнозами, лише цього року недоотримає $10 млрд. Відділ під назвою New Monetization Experiences очолить колишній глава дослідницького підрозділу Meta Пратіті Райчоудхурі (Pratiti Raychoudhury).

    Куратором нового підрозділу став віце-президент Meta з питань монетизації Джон Хегеман (John Hegeman), який уже заявив журналістам The Verge, що компанія, як і раніше, віддана своїй традиційній рекламній моделі, і на можливість відключити рекламу за гроші можна не розраховувати. Про те, якими будуть платні функції, він промовчав, хоча зазначив, що вже через п’ять років вони можуть стати значною частиною бізнесу компанії.

    Сьогодні адміністратори груп Facebook вже мають можливість стягувати плату з передплатників за доступ до ексклюзивного контенту; деякі компанії платять WhatsApp за можливість надсилати повідомлення клієнтам, платні передплати з’явилися і в Instagram. У червні глава Meta Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg) заявив, що до 2024 року компанія не стане утримувати комісійних з транзакцій між користувачами.

    Джерело: The Verge



    • інші новини