Xiaomi змінює свій логотип та графіку написання

    88

    Компанія Xiaomi провела презентаційний захід Xiaomi Mega Launch, на якому представила багато нових продуктів, а також оголосила про зміну свого логотипу та зміні графіки написання логотипу.

    Новий візуальний образ був розроблений професором Університету мистецтв Мусасіно і президентом Центру дизайну Nippon Кенією Хара. Новий логотип Xiaomi, що відображає зміни бренду, представлений у вигляді квадрата із закругленими краями по аналогії з позначеннями значків додатків. У написанні бренду використовується новий шрифт з літерами з округленими формами.

    За словами творців, для додання форми логотипу використовувалася математична формула «супереліпс» для отримання гармонійної фігури, збалансованої між формою квадрата і кола. Помаранчевий залишиться основним корпоративним кольором, але Xiaomi також буде використовувати чорний і сріблястий кольори в якості додаткових елементів для своїх преміальних продуктів.

    Джерело: Gizmochina