Google відмовиться від відстеження персональних даних для таргетингу реклами

    20

    Згідно із заявою директора з управління продуктами компанії Google Девіда Тьомкіна, Google має намір відмовитися від використання технологій відстеження персональних даних окремих користувачів для націлювання реклами. Компанія має намір зробити це вже в 2022 році.

    Google перестане підтримувати сторонні файли cookie протягом двох років, при цьому, згідно із заявою її представника, компанія не планує розробляти альтернативні засоби відстеження переваг користувачів і не буде застосовувати подібні технології в своїх продуктах.

    Компанія йде на такі кроки навіть попри те, що вони можуть знизити ефективність реклами, і розуміє, що на ринку будуть альтернативні пропозиції, що забезпечують вищий рівень ідентифікації користувача, але в довгостроковій перспективі це рішення допоможе зробити рекламний бізнес більш стійким і незалежним від регуляторних режимів на різних ринках.






    • не пропусти

    • магазин