Сервіс Shorts запрацює до кінця 2020 року.
Якщо раніше YouTube був найвідомішим і найпоширенішим відеосервісом, то зараз його активно тіснить TikTok, тому відповідь YouTube на TikTok була лише справою часу. І зараз цей час настав: як пише джерело, у найвідомішого відеосервісу з’явиться розрахована на молоду аудиторію версія під назвою «Shorts». Відбудеться це до кінця поточного року.
У Shorts користувачі зможуть завантажувати короткі відеоролики на свій канал всередині мобільного додатку, дуже схожого на TikTok. Також вони зможуть користуватися ліцензованою музикою з каталогу YouTube Music. Тобто і тут YouTube піде шляхом TikTok, де користувачам надані на вибір аудіо і музика, які можна використовувати у своїх роликах.
Згідно зі звітом App Annie, зростання TikTok склало понад 125% за останні два роки. Додаток має сотні мільйонів користувачів і є своєрідним культурним феноменом. Тільки за останні 12 місяців кількість первинних завантажень TikTok з каталогів додатків Apple і Google склало приблизно 842 млн. Звичайно, не всі користувачі смартфонів потім стають активними учасниками TikTok, але аудиторія сервісу дуже швидко зростає.
Треба відзначити, що зростаючу популярність TikTok взяли до уваги не тільки в YouTube. Facebook також розробив конкурента TikTok – додаток Lasso. Він вже є для використання в США і країнах Латинської Америки.
Джерело: ixbt.com