Олег Боярин розповів, коли українські айтішники почнуть працювати на вітчизняний автопром

    116

    Український ІТ-сектор стрімко розвивається: наші розробники створюють інноваційні рішення для автомобілів провідних концернів світу. Голова Групи компаній «Атолл Холдинг» Боярин Олег розповів, коли автоматизовані системи та самокеровані автомобілі стануть реальністю українського автопрому.

    IT-компанії України входять у п’ятірку найкращих розробників у світі за версією SkillValue. Так, наші фахівці створюють надсучасне програмне забезпечення, задовольняючи потреби світового автопрому. Серед останніх розробок — програмні модулі для автопілоту та програмні асистенти водія, платформа для інформаційно-розважальної системи Mercedes, система визначення і прогнозування активності учасників дорожнього руху та пішоходів.

    Єдина проблема: всі ці рішення не реалізовуються на вітчизняних підприємствах. Олег Боярин зазначає, що використовуючи цей потужний IT-потенціал, український автопром може значно вирости та скласти гідну конкуренцію відомим концернам:

    «46% – це IT-аутсорсинг. По суті – «експорт мізків», тоді коли ці інноваційні ідеї та рішення могли бути реалізовані на вітчизняних підприємствах. Консолідуючи краще, що ми маємо в автопромі і IT, та використовуючи свої переваги, в України є шанс стати сильним гравцем у світовій автоіндустрії».

    Автомобільним компаніям України вже слід інвестувати в нові технології та адаптувати існуючі процеси, аби залишатися конкурентоспроможними. Адже сучасні світові тенденції вказують на те, що вже за 15 років автопром зміниться під тиском електрокарів, автономності машин та каршерінгу. У даному випадку скорочення витрат не допоможе вижити в ринкових умовах майбутнього.

    Серед українських автомобільних компаній вже є такі, що інвестують у власні розробки. Наприклад, Група компаній «Атолл Холдинг» займається розробкою сучасних розумних рішень для автоіндустрії, а саме створює новий концепт дилерського підприємства в контексті Індустрії 4.0. Це зумовлено тим, що майже 100% клієнтів автосалонів незадоволені процесом покупки автомобіля. Адже процес оформлення дуже затяжний, і покупець має довго чекати.

    Голова компанії Олег Боярин зауважує, що вони мають на меті спростити процедуру, зробити її user-friendly шляхом діджиталізації та подальшого контролю над процесом, обрізання зайвих етапів і передачі функціоналу, який раніше реалізовувався вручну, комп’ютерним системам, щоб людині не доводилося виконувати монотонну повторювану роботу.

    «Це лише маленький крок конкретно нашої компанії до глобальної мети – зробити Україну видимою і значущою на автомобільній карті Європи і світу. Ціль, яка може бути реалізована за підтримки держави, грамотної стратегії і, в першу чергу, правильної відповіді на запитання: якою ми хочемо бачити нашу країну? Як сировинний придаток Європи? Або ж як сильну індустріальну країну, здатну заявити про себе?» — підсумовує Олег Боярин.






    • не пропусти

    • магазин