Це покарання за непрозорі правила рекламної платформи.
Французький антимонопольний орган завершив цей тиждень, оштрафувавши Google на 150 млн євро за зловживання домінуючим становищем на ринку інтернет-пошуку.
Зловживання, на думку регулятора, проявилося в застосуванні непрозорих і непередбачуваних правил на рекламній платформі Google Ads. Це перше покарання Google французькими антимонопольниками. Компанія Google вже заявила, що оскаржить рішення.
Займаючи близько 90% ринку пошуку в мережі Інтернет, компанія Google зобов’язана забезпечити справедливий доступ до показу рекламних оголошень, заявив регулятор.
Розслідування відомства зайняло чотири роки і було за скаргою, поданою французькою компанією Gibmedia, яка управляє цілою низкою веб-сайтів, що пропонують прогнози погоди, корпоративні дані і каталоги. Компанія Gibmedia звинуватила Google в тому, що її обліковий запис в сервісі Google Ads був заблокований без попереднього повідомлення. За словами Google, компанія Gibmedia показує рекламу шахрайських сайтів.
Джерело: Reuters