Samsung планує повернути собі лідерство в Індії за допомогою преміальних смартфонів

    86

    У 2018 році Samsung займала 52% ринку елітного сегмента.

    Протягом останніх декількох кварталів поспіль компанія Xiaomi лідирує на індійському ринку смартфоныв, при цьому компанія в основному робить акцент на пристроях середньої та низької цінової категорії.

    Ранджівджіт Сінгх (Ranjivjit Singh), старший віце-президент і голова відділу маркетингу мобільного бізнесу в Samsung India, розповів, яким чином Samsung планує повернути собі лідерство на ринку смартфонів Індії. Це дозволять зробити преміальні смартфони.

    У 2018 року ми займали 52% ринку елітного сегмента. Цей відсоток зріс до 63% в першій половині 2019 року, продажуі дорогих смартфонів продовжують рости. Темпи зростання складають від 9% до 10%. За оцінкою, за підсумками року продажі преміальних смартфонів зростуть більш ніж на 20%.

    Ранджівджіт Сингх

    Він додав, що вперше лінійка Galaxy Note включає дві моделі, при цьому вони отримали покращений стилус S Pen і кращу камеру на ринку. Крім цього, у Samsung є лінійка Galaxy S10 і Galaxy A80, які також відносяться до преміального сегменту. Так що у покупців є великий вибір.