Ще на початку січня директор по продуктах компанії Ван Тенг Томас натякнув на те, що їх смартфони вже не будуть такими дешевими як раніше. З анонсом Redmi Note 7 стало відомо, що всі поривання Xiaomi будуть спрямовані на сегмент більш дорогих пристроїв, а бренд Redmi спеціально відокремили, щоб було кому займатися дешевими мобільниками. Про бажання компанії поступово збільшувати вартість своїх пристроїв заявив генеральний директор Лей Цзюнь.
Мета – позбутися від іміджу виробника дешевих смартфонів. За словами топ-менеджера компанії, зараз Xiaomi відома як виробник флагманів з цінником менше $ 300. Тепер же компанія хоче створювати ще більш цікаві продукти, а для цього, відповідно, потрібно більше інвестувати. Лей Цзюнь заявив про те, що вони останній раз випустили флагман (Xiaomi Mi 9) з цінником менше $ 450. Майбутні смартфони будуть дорожчі. Не набагато, але дорожчі.
Все говорить про те, що Xiaomi прагне стати А-брендом і їй не по рангу буде ставити невеликі ціни на свої пристрої. Але є одна велика проблема. До сьогоднішнього дня фанатами марки ставали ті, хто був фанатом низьких цін за максимум характеристик. Компанія сама виховала тих, хто готовий горланити з приводу і без, «що у Xiaomi дешевше».
Як тільки Xiaomi почне підвищувати ціни, користувачі опиняться перед вибором. Головне питання – чи куплять вони новенький Xiaomi, за який тепер стануть просити більше, адже зростання цінників буде відбуватися постійно? Що переможе любов до марки або бажання власної вигоди? Правда, швидше за все, нас не чекає різкий стрибок цін і свою цінову політику компанія буде формувати з оглядкою на конкурентів. А у них цінники теж неухильно повзуть вгору. Швидше за все, Xiaomi постарається зробити все, щоб її флагмани були дешевші, ніж у конкурентів.