OnePlus знайшла привід потролити Apple

    108

    OnePlus ніколи не приховувала того, що ринок смартфонів Індії є для неї одним із пріоритетних. Природно, що вона прагнула правити балом на цьому швидко зростаючому ринку. Цифри аналітичного звіту Counterpoint вказують на те, що OnePlus досягла своєї мети і за підсумками 2018 року стала брендом номер один в сегменті преміальних пристроїв в Індії.

    За даними аналітиків в 4 кварталі минулого року на частку смартфонів OnePlus припало 36% ніші мобільників топового рівня. Це третій квартал поспіль як компанія лідирує на ринку Індії. Своїм успіхом вона зобов’язана, перш за все, високим попитом на OnePlus 6T. Крім того, китайський вендор на додачу названо і самим швидкозростаючим брендом серед преміум-пристроїв і за рік приріст склав 85%. Друге і третє місця дісталися Apple і Samsung, чия частка на ринку Індії склала 30% і 26% відповідно.

    Окрилена успіхом і відчувши свою перевагу над іменитими грандами, OnePlus вирішила тонко потролити найближчого переслідувача. Тролінг полягає в тому, що на своїй сторінці в Twitter компанія опублікувала картинку з питанням голосовому помічнику Siri від Apple, який смартфон сьогодні номер один в Індії. А нижче є приписка «iDare you», яку можна трактувати як «кидаю тобі виклик» або «тобі слабо».