Новітні розробки в області штучного інтелекту підтверджують, що до лікаря-людини хворий звернеться тільки в екстреному випадку.
Додатком Babylon користуються вже понад 40 тисяч британців. Це не єдиний софт такого роду, але він, на відміну від своїх аналогів, інтегрований в служби охорони здоров’я країни. Багатьох зайнятих людей додаток звільняє від візиту до лікаря у разі нездужання. Спеціаліст поділився, як «лікує» штучний інтелект замість лікаря.
Хворий звертається голосом до свого штучного лікаря і просить поради. Як правило, хворий називає симптоми, описує їх, іноді не зовсім зрозуміло і зі знанням справи, а Babylon аналізує їх, оцінює і пропонує варіанти лікування. Експерт розповідає, що такий метод кардинально відрізняється від самолікування, коли хворий шукає панацею від недуги в інтернеті.
У разі, якщо у пацієнта виникають тривожні сумніви щодо свого стану, додаток порекомендує звернення до «живого» лікаря. Згідно з підрахунками, протягом минулого року 40% тих, хто користується Babylon, скориставшись рекомендаціями ШІ, лікувалися самостійно. Це в три рази перевищувало частку людей, які дзвонили людині-оператору. При цьому, додаток дав стільки ж порад за зверненням до екстреної служби, що і фахівець на телефонній лінії. Фахівці впевнені, що штучний інтелект повністю не замінить професійного лікаря, але стане ефективною допомогою на тлі нестачі кадрів і дефіциту часу.