Samsung і Apple стає складніше утримувати свої позиції
Лідером світового ринку смартфонів і раніше залишається корейський бренд Samsung, який продав 71,6 млн пристроїв. Незважаючи на невдачу запуску лінійки Galaxy S9, бренд продемонстрував рекордні продажі на ринку Індії в другому кварталі 2018 року
На друге місце вирвався китайський Huawei (54,2 млн. Проданих пристроїв), який продемонстрував істотне зростання на ринках Європи (+ 75%), Близького Сходу і Африки (+ 67%) і Індії (+ 188%), – повідомляє Дело .
Третій рядок рейтингу замикає американська Apple, яка продала 41,3 млн пристроїв. Кращим з продажу в 2018 став топовий iPhone X. На думку експертів, компанія поки не може підкорити два найбільших ринку – Китаю та Індії. Зокрема, на другому ринку американський ТехноГігант контролює тільки 1% ринку.
У китайського бренду Xiaomi 33 млн продажів смартфонів за квартал, четверте місце в світовому рейтингу і успіхи на зростаючому індійському ринку.

Ще два китайські бренди, Oppo і Vivo контролюють 8% і 9% ринку і за останній рік не показали яскравою динаміки. Помітний спад (23% річних) спостерігається у корейської компанії LG, яка зайняла сьому сходинку рейтингу. За квартал виробник продав всього 10,2 млн смартфонів, причому найбільш сильне падіння демонстрували ринки Північної та Латинської Америки.
На восьмій сходинці рейтингу Lenovo і його суббренд Motorola, з 3% світового ринку. Бренд Motorola незначно підріс, а ось смартфони Lenovo продавалися не так активно, як в минулому. На дев’ятому місці Nokia HMD з 4,5 млн проданих пристроїв в цьому кварталі і найбільш вражаючим річним приростом.
Новачком рейтингу став китайський бренд Tecno, який росте за рахунок крупних ринків, що розвиваються. Однак примітний той факт, що він не продається на внутрішньому ринку Китаю. 4,4 млн відвантажених в цьому кварталі пристроїв дозволило отримати 1% світового ринку.





