В “Укрзалізниці” пояснили порядок повернення квитків на період призупинення цього процесу через інтернет.
Відповідне повідомлення опублікувала прес-служба компанії.
Так, із 12 грудня 2017 року по 14 січня 2018 роки повернути гроші за оформлення електронні проїзні документи у внутрішньому сполученні можна в квиткових касах залізничних вокзалів України.
Для повернення коштів необхідно:
- Пред’явити в касу посадочний документ, роздрукований на паперовому носії, і документ, що засвідчує особу (паспорт, військовий квиток, студентський квиток, посвідчення водія, службове посвідчення).
- Повернути проїзні документи до відправлення потягу можна як особисто, так і іншим особам.
- Після відправлення потягу повернення коштів за квитки здійснюється на підставі документа, що посвідчує особу, прізвище та ім’я якої зазначено в проїзному документі.
- Кошти перераховуються на картку рахунки платників.
Сума повернутих коштів за невикористаний проїзний документ залежить від часу до і після відправлення потягу:
- менш ніж за 24 години до відправлення потягу – виплачується повна вартість квитка і плацкарти (за вирахуванням комісійних зборів)
- від 24 до 9:00 до відправлення потягу – виплачується повна вартість квитка і 50% вартості плацкарту;
- менш ніж за 9:00 до відправлення потягу – виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарту не виплачується;
- після відправлення потягу, але не більше ніж через годину після його відправлення – виплачується 10% вартості квитка і плацкарту.
Пасажири, які перебувають територіально далеко від пунктів продажу, можуть надсилати на адресу регіональних філій за місцем проживання або на адресу філії “Пасажирська компанія” роздруковані на паперових носіях невикористані з особистих причин посадочні документи разом із заявою в якій необхідно вказати інформацію банківської платіжної картки в обсязі, необхідному для здійснення переказу коштів.




