В Україні розпочав роботу сервіс підтримки електронних кабінетів вступників до закладів фахової передвищої та вищої освіти. Абітурієнти можуть отримати консультаційну допомогу телефоном або електронною поштою, повідомляє ОСВІТА.UA.
З 25 червня служба орієнтована на підтримку вступників до коледжів на основі базової середньої освіти (після 9 класу), для яких вже розпочалась реєстрація електронних кабінетів.
З 1 липня, коли стартує реєстрація для всіх інших категорій, допомогу зможуть отримати не лише вступники до коледжів, а й майбутні бакалаври, магістри та аспіранти.
Фахівці надаватимуть консультації з будь-яких питань онлайн-вступу. Проте перед реєстрацією кабінету вступникам варто ознайомитись з інструкціями, які розміщені на сайті, YouTube-каналі “ОсвітаВсім” та у чат-боті “ОсвітаВсім” (@inforesurs_gov_ua_bot). В інструкціях є покроковий алгоритм реєстрації електронного кабінету та дії у разі помилок.
Отримати консультацію телефоном можна за номерами:
- (044) 290-18-13
- (067) 551-24-74
- (093) 342-38-63
- (095) 281-13-54
Графік роботи телефонних ліній:
- Понеділок – четвер: 09:00 – 18:00
- П’ятниця: 09:00 – 16:45
- Субота – неділя: 09:00 – 15:00
Важливо: під час повітряної тривоги в Києві телефонні лінії не працюють.
Поставити запитання також можна через електронну пошту: vstup@inforesurs.gov.ua. Проте, звернення на електронній скриньці розглядаються почергово, тому в періоди пікових навантажень очікування відповіді може тривати кілька днів.
Електронні кабінети вступників працюватимуть протягом усієї вступної кампанії 2025 року, тобто до 20 жовтня.