Кожен третій українець платить за онлайн-сервіси: що саме купують та скільки витрачають

    12

    За результатами опитування від Rakuten Viber, яке охопило понад 5 тисяч користувачів месенджера, стало відомо: 28% українців користуються платними онлайн-сервісами й планують це робити й надалі. Ще 13% раніше оплачували підписки, але наразі припинили. Решта — 59% — взагалі не мають досвіду оплати цифрових послуг.

    Серед найпопулярніших напрямків, за які українці готові платити, — фільми, музика, ігри та освіта. Це свідчить про те, що онлайн-культура споживання стає все ближчою до європейської.

    Опитані назвали такі категорії, де вони витрачають свої гроші в інтернеті:

    • Фільми та відео — 45%;
    • Ігри — 36%;
    • Музика — 35%;
    • Онлайн-курси — 30%;
    • Робочі програми — 20%;
    • Електронні книжки — 17%;
    • Інше — 16%;
    • Месенджери та додатки для спілкування — 15%;
    • Оплата податків — 8%;
    • Сервіси знайомств — 7%.

    У категорії тих, хто платить за сервіси, 47% зазначили, що їхні щомісячні витрати становлять від 100 до 400 гривень. Ще 29% витрачають понад 400 гривень щомісяця. 24% — обмежуються сумою до 100 грн.

    Щодо авторських прав — думки розділилися: понад половина ніколи не піратила контент, натомість 47% мали досвід неофіційного споживання музики чи фільмів.



    • інші новини