Українці почали отримувати повістки поштою, проте цей метод не поліпшив процес мобілізації в країні. Про це 21 жовтня в ефірі телемарафону заявив начальник адміністративного відділу районного територіального центру комплектування у Києві Олег Коротченко.
Коротченко зазначив, що існує безліч проблем, пов’язаних з новим механізмом оповіщення. На його думку, процес проводився у тестовому режимі, а велика кількість оповіщень виявила суттєві недоліки у взаємодії системи.
Військовий розповів, що з моменту початку надсилання перших партій повісток поштою почали “випливати” складнощі. Наприклад, сповіщення отримали громадяни, які мають право на відстрочку або бронювання від мобілізації. Коротченко підкреслив, що механізми автоматичного надання таких відстрочок ще не запрацювали.
За словами Коротченка, ситуація викликає негативне ставлення не лише до Збройних сил, а й до територіальних центрів комплектування. Він підтвердив, що мобілізація не зазнала істотного покращення завдяки впровадженню повісток поштою.
Коротченко зазначив, що до ТЦК звертаються переважно ті, хто впевнений у своїх підставах для відстрочки або бронювання. У випадках, коли підстав немає, військовозобов’язані часто просто не з’являються.
Він також повідомив про випадки повторного сповіщення осіб, які вже були попереджені. Додатково, повістки отримували особи з інвалідністю та працівники, які були заброньовані. Коротченко наголосив на необхідності створення механізму, який би дозволив уникати подібних ситуацій у майбутньому.
Військовослужбовець підкреслив, що питання потрібно проаналізувати й подати до Міністерства оборони для системного вирішення. За його словами, одним із найбільших недоліків пошти є повільність. Коротченко закликав до впровадження якісніших і більш ефективних методів сповіщення.