У період різдвяно-новорічних свят покупки планують 59% українців. Більшість з них витратять кошти на Новий рік. Про це свідчать результати дослідження Deloitte.
«Вже другий рік триває повномасштабне вторгнення росії в Україну і вдруге період різдвяно-новорічного шопінгу відбуватиметься під час війни. Попри це, більша частина українців (59%) не планує відмовлятися від святкових покупок, але цей показник дещо менший, якщо порівняти з минулим роком (61%)», – йдеться в повідомленні.
Як зазначається, 49% українців витратять більше коштів на святкування Нового року, ніж на Різдво. Найбільше коштів на святкування Нового року планують витратити респонденти у східних областях України, тоді як на святкування Різдва – в західних областях.
Переважна більшість наших співвітчизників, 56%, мають намір витрати на покупки від 1000 до 5000 грн. Як правило, це продукти харчування, одяг та взуття, предмети домашнього вжитку та алкогольні напої.
Крім того, 68% респондентів планують спрямувати частину свого різдвяного та новорічного бюджету на благодійність.