Компанія Meta Platforms оголосила про запуск платної підписки, яка дозволить позбутися реклами в соціальних мережах Facebook та Instagram. Починаючи з наступного місяця, вона буде доступна на території Євросоюзу за ціною €9,99 при оплаті через вебверсії платформ і €12,99 для мобільних додатків на Android та iOS (з урахуванням комісійних зборів при проведенні платежів через системи оплати Apple і Google).
Платна підписка призначена для розв’язання проблем, з якими американська компанія зіткнулася в Євросоюзі через норми регулювання сегмента, що змінюється, пов’язаного з інтернет-рекламою. Фактично користувачам доведеться вибирати між використанням соціальних мереж без реклами за гроші (при цьому їх дані не будуть використовуватися в рекламних цілях) або безплатно, але з рекламним контентом (у цьому випадку користувачі дають згоду на обробку своїх даних).
У Meta вважають, що запровадження платної підписки дозволить компанії більш чітко та остаточно задовольнити вимоги конфіденційності, встановлені чинним законодавством ЄС, включаючи Закон про цифрові ринки та Загальний регламент захисту даних (GDPR).
«Ми поважаємо дух і мету цих європейських правил, що розвиваються, і прагнемо їх дотримуватися», — йдеться в повідомленні, опублікованому в блозі Meta.
У компанії зазначили, що для людей, які не захочуть оформлювати платну передплату, нічого не зміниться, і вони зможуть взаємодіяти з платформами компанії, як і раніше. Щодо платної підписки, то вона буде доступна повнолітнім користувачам у ЄС, ЄЕЗ та Швейцарії. Спочатку вона буде застосовуватися до всіх пов’язаних з основними обліковими записами, але з 1 березня наступного року за кожний додатковий обліковий запис стягуватиметься додаткова плата у розмірі €6 для вебверсій платформ та €8 для мобільних додатків.