Український споживач завжди з великим інтересом ставиться до косметичних марок з успішною історією, а якщо бренд заснований у Франції, то рейтинг такої продукції зростає в рази. Це стало певною гарантією його якісного виконання та високої ефективності. Колекція відомої французької марки Yves Rocher широко представлена на сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP і вражає різноманітністю косметичних засобів та парфумерії. На противагу сьогоднішньому глобальному успіху, старт цієї компанії був досить скромним.
Секретний рецепт і любов до природи
Історія бренду тісно пов’язана з біографією її засновника. Ів Роше народився в 1930 році в Бретані. Батько помер, коли хлопчикові було 14 років і родина існувала за скромні доходи від невеликого бізнесу з продажу тканин. Ів охоче допомагає матері, але його інтереси далекі від цієї сфери. Хлопчика цікавить ботаніка, тому він багато часу приділяє вивченню рослинного світу.
Відповідно до корпоративної легенди місцева цілителька не мала грошей, щоб розплатитися за товар і натомість поділилася з Івом власним рецептом приготування цілющого крему з чистотілу. Крем настільки зацікавив майбутнього успішного підприємця, що він сам почав його виготовляти. Перші зразки купили місцеві жителі. Новинка отримала чимало позитивних відгуків і майбутній промисловець почав поширювати її поштою, а також регулярно розміщував рекламу та оголошення в журналі Ici Paris.
У 1959 році він зареєстрував косметичну компанію і дав їй своє ім’я. Асортимент фірми розширився, поштова розсилка косметики стала менш популярною, адже клієнти хотіли отримувати інформацію не тільки з реклами, але й з живого спілкування з консультантами. Засновник бренду відкрив свій перший фірмовий бутик.
Роше керував компанією до 1992 року, але потім передав повноваження своєму синові Дідьє. З 1962 року він очолював місцевий муніципалітет і планував займатися благодійністю та громадською діяльністю. Але через кілька років Дідьє трагічно загинув і засновник компанії змушений був знову очолити бізнес. У 2007 році до керівництва фірми увійшов онук Іва, який сьогодні є її президентом.
На противагу багатьом сімейним косметичним компаніям, які не зуміли вести свою діяльність без підтримки великих міжнародних концернів, цей бізнес як і раніше залишається сімейним. Продукція Yves Rocher експортується в 90 країн і представлена в 4000 магазинів, розташованих в різних куточках світу. Компанія володіє кількома фабриками, науково-дослідними лабораторіями, власним ботанічним садом. Для виготовлення косметики використовуються рослинні інгредієнти, які отримані в результаті органічного землеробства.
Бестелери 2020
В каталог входить велика кількість засобів різних категорій, тому ми підготували огляд пропозицій з колекції марки, які стали бетелерами за підсумками 2020 року:
- Зволожувальний гель для контуру очей. Засіб успішно усуває темні кола й сліди втоми, розгладжує рельєф, створює відчуття легкої прохолоди та свіжості. У формулу входять перламутрові частинки для додання м’якого блиску. Продукт пройшов дерматологічне й офтальмологічне тестування і на 95% складається з натуральних інгредієнтів.
- Маска для обличчя на основі глини. Виконує глибоке очищення, видаляє надлишки підшкірного жиру, має протизапальну дію, а також вирівнює рельєф.
- Живильний хайлайтер для обличчя. Засіб надає блиск і пружність покривам. Антивікова дія проявляється через місяць при щоденному нанесенні. Не містить мінеральних олій, інгредієнтів тваринного походження, тому підходить веганам.
- Рідина для зняття макіяжу при підвищеній чутливості очей. Основним активним агентом є екстракт волошки. Завдяки його заспокійливим властивостям, цей засіб підходить алергікам і тим, хто носить контактні лінзи.
- Малиновий оцет для блиску волосся. Такий продукт є новим для українського ринку косметики. Оцет не використовується самостійно, а розчиняється у воді (1 чайна ложка засобу на 200 мл). Застосовується для ополіскування пасом після виконання гігієнічних процедур. Основне завдання – видалення вапняного нальоту з волосяних стрижнів. У формулу входять полісахариди агави, які покращують стан шкіри голови, живлять цибулини, зміцнюють структуру пасом.
- Бальзами для губ на основі каріте й манго. Мають пролонгований живильний ефект, що триває протягом 6 годин, пом’якшують огрубілі ділянки, загоюють дрібні пошкодження
- Крем для рук Арганія-Роза. Призначений для регулярного застосування, забезпечує інтенсивне живлення та зволоження. В рецептуру входять аргана й рожева вода, отримані з Марокко, а також сік алое.
- Парфумовані спреї для тіла й волосся. Під брендом Yves Rocher ці продукти випускаються з 1959 року. Основою рецептури є спирт рослинного походження, а також у формулу входять ефірна олія коріандру, екстракти ванілі або кокосового горіха.
- Охолоджувальний гель для зняття втоми ніг. Ще один засіб з першої лінійки бренду. Поєднання лаванди та ментолу розслабляє, заспокоює, охолоджує, усуває відчуття важкості. Гель має легку текстуру, швидко вбирається та не створює на поверхні відчутної плівки.
Компанія Yves Rocher продовжує успішний розвиток. Не зважаючи на жорстку конкуренцію та економічну кризу, як і раніше вона займає високі позиції у рейтингу відомих косметичних марок.