«Чорна п’ятниця» цього року стала рекордною завдяки ґаджетам

    124

    Тільки онлайн за день було витрачено 7,4 млрд доларів.

    Великий розпродаж в останню п’ятницю листопада, відомий як «Чорна п’ятниця», в цьому році в США став найбільшим за всю історію онлайн-продажів. Використовуючи смартфони, планшети і комп’ютери, покупці за день витратили на покупки 7,4 млрд доларів.

    Це на 1,2 млрд доларів більше показника, зафіксованого в 2018 році. Більш того, за даними Adobe Analytics, цей показник близький до торішнього показника «Кібер-понеділка» – понеділка, наступного за «Чорною п’ятницею», коли знижки пропонують інтернет-магазини.

    У минулому році «Кібер-понеділок» приніс торгівлі 7,9 млрд доларів, в цьому році обсяг продажів оцінюється в 9,2 млрд доларів. Уточнимо, що фахівці Adobe Analytics засновують свої оцінки на даних 80 з 100 найбільших інтернет-магазинів США. Цікаво, що 2,9 млрд доларів в ході «Чорної п’ятниці» було витрачено з використанням смартфонів.

    Продажі самих смартфонів зросли на 21% в порівнянні з минулим роком. Крім того, особливою популярністю користувалися іграшки, відеоігри та ноутбуки Apple. Середня вартість замовлення склала 168 доларів, що на 5,9% більше, ніж рік тому.

    Джерело: Reuters



    • інші новини