BlaBlaCar оголосив про об’єднання з онлайн-сервісом Busfor.ua

    162

    Об’єднання двох компаній дозволить задовольнити потреби пасажирів, перевізників та прискорити темпи цифровізації автобусного ринку. Більшість квитків донині реалізується через каси автовокзалу і лише 10% – це онлайн-продажі. Об’єднання двох платформ істотно поліпшить ситуацію.

    Що відомо про Busfor?

    Busfor – популярний онлайн-сервіс, лідер з пошуку та продажу автобусних квитків в Україні, а також у країнах Східної та Центральної Європи. З сервісом співпрацює близько 7 000 ліцензованих перевізників, а щомісячні продажі квитків на автобуси сягають 700 тис. Busfor є одним з найуспішніших стартапів українських розробників. Сервіс почав роботу у 2010 році. За весь час компанія залучила $32,5 млн інвестицій. Наймасштабніша угода відбулася у 2016 році, коли українській компанії вдалося залучити $20 млн від фондів Baring Vostok, Ельбрус Капітал та InVenture Partners. Більш детально ми вже писали про це в окремій статті про Busfor.

    Що відомо про BlaBlaCar?

    BlaBlaCar було створено у 2006 році. З часу заснування компанія залучила $448,5 млн інвестиційного капіталу, оцінка компанії дорівнює $1,6 млрд. В Україні сервіс почав роботу у 2014 році. Усе почалося з придбання місцевого стартапу Podorozhniki.com. Нині платформою для пошуку авто чи супутників для подорожі користується близько 80 млн людей у більш ніж 22 країнах світу. В Україні сервісом користується майже 5 млн пасажирів.

    Як працюватимуть сервіси надалі?

    • Клієнти BlaBlaCar зможуть купувати квитки на автобусні рейси через платформу BlaBlaCar.
    • Партнерам Busfor буде надано доступ до пасажирської бази BlaBlaCar після розв’язання всіх технічних питань.
    • Об’єднання компаній не призведе до скорочення штату або відмови від партнерських відносин.

    Що очікувати від злиття компаній?

    BlaBlaCar прагне стати найвпливовішим гравцем на  ринку автотранспортних перевезень. Мета компанії – об’єднати на одній платформі карпулінгові пропозиції (сумісні поїздки кількох людей на авто, де пасажири компенсують водію частину витрат) та автомобільні поїздки.

    Об’єднання двох компаній дозволить пасажирам обирати найзручніший варіант. Автобуси задовольняють попит популярними напрямками – цін прийнятні, квитки можна замовити заздалегідь. А от щоб дешево дістатися до населених пунктів, що знаходяться поза автобусними маршрутами, підійде варіант карпулінгу. Домовитися про поїздку з власником авто можна навіть у день поїздки.

    Злиття компаній дозволить сервісу Busfor.ua залучити нову аудиторію. Автобусні перевезення – один з найбільш доступних та зручних видів транспорту для поїздок Україною та за кордон. Внаслідок залучення нових пасажирів істотно збільшиться пасажиропотік, а компанія зможе забезпечити клієнтів кращим онлайн-сервісом для пошуку та придбання білетів. Кожен користувач зможе вибрати найбільш зручний варіант подорожі та оформити купівлю квитка за 5 хвилин.

    Об’єднання автобусних рейсів і карпулінгових пропозицій дозволить розширити пакетну пропозицію та залучити нових клієнтів. Власникам авто буде легше знаходити супутників для подорожі, а перевізникам – пасажирів.



    • інші новини