Спекотні знижки восени: пора розпродажів починається

0
124
Woman and autumn shopping

Романтична пора жовтого листя та неймовірних пейзажів – не лише ще один привід вийти на вулицю та зробити кілька яскравих фотографій, а й пройтись по торгових центрах в пошуках приємних знижок. А восени шукати є що: на цю пору року припадає принаймні три глобальні акції, що проводяться по всьому світі. То ж давайте розберемо кожну з них окремо.

Сезонні знижки на літню колекцію та перед новорічним святами

Звичайно, найбільші знижки починаються напередодні свята Нового Року, проте іноді знайти щось по акції можна вже в листопаді. Справа в тому, що колекція осінь-зима надходить у продаж ще на початку сезону, тому на третій місяць осені ймовірність знижок збільшується.

З літніми колекціями все навпаки. Усі магазини намагаються не залишати на своїх поличках речей з минулої колекції, оскільки чим далі –  тим важче їх розпродати. Тому відправляйтесь за одягом та взуттям по приємній ціні у вересні – скоріш за все, ви ще встигнете на свіжу літню колекцію, проте ціни на позиції вже буде зменшено.

День Холостяка

Свято, що прийшло до нас із далекого Китаю, вже давно не просто день неодружених чоловіків. Тепер 11 листопада відмічається Глобальний Шопінг Фестиваль, на якому більшість відомих на весь світ брендів (починаючи від аксесуарів і закінчуючи побутовою технікою) масово розпродують товар. Це стосується в першу чергу тих, хто займається торгівлею через Інтернет.

Вперше подібна акція була проведена у 2009 році, а тепер ця традиція стала регулярною і проводиться кожен рік. В цей час вигідно купити верхній одяг на зиму, а саме очікуються знижки на демісезонні куртки та зимові чоботи. Варто звернути уваги на теплі светри та кардигани, шоб не переплачувати в магазинах за нові колекції.

Чорна п`ятниця в Україні

Найочікуваніша п`ятниця року – шалений розпродаж, який часто триває всі вихідні. Ця традиція прийшла до нас із далекого США, проте тепер прижилася і в нашій країні. Справді неймовірні знижки до 90% змушують цінителів брендів та вигідних акцій займати черги до торгових центрів заздалегідь. Люди очікують не лише знижки на одяг, але і на побутову техніку: акційні телевізори, мультиварки, мобільні гаджети та ін..

Інтернет платформа «Скидочник» щорічно збирає найбільших українських представників у сфері онлайн торгівлі, таких, як Lamoda, Ельдорадо, Answear, Цитрус та багато інших. Всі бажаючі можуть подати заявку на участь у масовій акції, зареєструвавши на сайті skidochnik.com.uaсвій магазин.

Ще одна перевага платформи «Скидочник»  у тому, що тут зібрані всі найвигідніші пропозиції різноманітних фірм, шопінг-клубів, брендів та торгових центрів. Щоб завжди бути проінформованим про перебіг розпродажу, найбільших знижок та акційварто регулярно переглядати ресурс.

Поділись

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ