Віртуальна АТС від Київстар: як автоматизувати і контролювати продажі в інтернет-магазині

    180

    Віртуальна АТС від Київстар є тим бізнес-рішенням, що здатне зробити роботу вашої компанії ще швидшою, вигіднішою та якіснішою. Тільки уявіть, як зручно обслуговувати корпоративну мережу, де всі номери об’єднано в єдину систему, і вхідні дзвінки легко розподіляються всередині цієї мережі. Плюс, ви бачите всю статистику по дзвінках та можете швидко прийняти необхідне управлінське рішення. Це просто мрія багатьох власників бізнесу, що сьогодні стала реальністю.

    Ми вирішили дізнатися у експертів Київстар, як працює віртуальна АТС. Фахівці виділили кілька важливих особливостей такої системи, з якими ми пропонуємо ознайомитися і вам.

    Розподіл вхідних викликів по вільних менеджерах

    У першу чергу віртуальна АТС дозволяє інтегрувати телефонію в IT-платформу організації. Існують спеціальні системи управління взаємовідносинами з клієнтами, CRM, в яких збирається, аналізується та сегментується інформація про кожного клієнта компанії. Якщо телефонія працює окремо від цієї системи, у менеджерів з’являється багато ручної роботи, на яку витрачається цінний час.

    Впровадження віртуальної АТС дозволяє:

    • централізовано обробляти всі вхідні дзвінки та розподіляти їх у групі відповідальних менеджерів;
    • ставити клієнтів у чергу, якщо немає вільного оператора для відповіді;
    • просто під час дзвінка відкривати в CRM інформацію про клієнта, підвищуючи тим самим якість його обслуговування.

    Завдяки віртуальній АТС ви зможете ефективно працювати на лояльність постійних клієнтів та грамотно обслуговувати нових. Покупці відчувають, що фірма про них пам’ятає й уважно ставиться до запитів, тому довіра до установи зростає.

    Зручний корпоративний зв’язок

    Крім зручної роботи з клієнтами, віртуальна АТС може значно спростити і здешевити зв’язок всередині компанії. Аби завжди лишатися на зв’язку з колегами й оперативно поширювати інформацію, Київстар пропонує такі функції:

    • привласнення коротких номерів;
    • голосові повідомлення із записом на веб-порталі;
    • планова розсилка повідомлень всередині корпоративної мережі;
    • звіти про кожне прочитане повідомлення.

    Взаємодію з партнерами також можна значно спростити, додавши їх окремим контрагентом у власну корпоративну мережу. За допомогою послуги Smart conference на базі веб-платформи від Київстар можна влаштовувати аудіоконференції за участю до 128 чоловік. При цьому система автоматично розішле повідомлення всім запрошеним учасникам і нагадає про початок події. Після заходу збережеться аудіозапис, який можна проаналізувати та скласти звіт за підсумками.

    Наочна аналітика для простого прийняття рішень

    Крім усього перерахованого, віртуальна АТС дозволяє бачити всю аналітику з комунікацій у компанії. У Київстар розповіли, що вже сьогодні доступні:

    • запис і прослуховування розмов на веб-порталі в рамках 200 годин на один номер;
    • статистика часу роботи менеджера;
    • звіт кількості та напрямків дзвінків тощо.

    Завдяки розгорнутій аналітиці можна швидко визначити, на якому з етапів роботи вашого відділу продажів або колл-центру є проблеми і що потрібно зробити для їхнього усунення. Без такої аналітики усі спроби поліпшення якості будуть марною тратою грошей і часу.

    Користуйтеся сучасними інструментами та робіть свій бізнес кращим щодня. Вдалого розвитку!