Як заощаджувати на мобільному зв’язку

    156

    Вартість послуг мобільного зв’язку від операторів поступово зростає. Традиційні, класичні тарифи вже перевищують 100 грн на чотири тижні. Українці витрачають гроші на додаткові послуги зв’язку, і таким чином вартість тарифного плану збільшується. Що робити, щоб зменшити витрати на стільниковий зв’язок, і при цьому продовжувати використовувати його на попередньому рівні?

    Правильний вибір тарифу

    Від правильності обраного тарифу залежить те, скільки абонент переплачує за зайві послуги. Кожен користувач має враховувати власні потреби, щоб обрати правильний тариф. Велика кількість вільних хвилин на інші номери чи нескінченні гігабайти інтернету роблять тариф дорожчим. Немає потреби обирати пакети з безкоштовними смс, якщо ви їх не використовуєте, або надсилаєте двічі на місяць.

    Власники сучасних телефонів, котрі підтримують технології 4G, мають уважно слідкувати за витратами мобільного інтернету. Пакета на 4 Гб може не вистачити, й доведеться оплачувати інтернет за невигідною тарифікацією. Тим, хто користується мобільним інтернетом постійно, є сенс вибрати відповідний тариф, наприклад «Максимальний безлім» від «Київстар». До речі, на сайті оператора можна підібрати оптимальний пакет автоматично за номером телефону.

    Тарифи топових мобільних операторів в Україні стають схожі на конструктори. Користувач сам обирає персональний набір послуг. Правильний вибір тарифного пакета у поєднанні з викладеними вище порадами допоможе заощадити до 30% витрат на стільниковий зв’язок.

    Бажано періодично перевіряти вигідність активного пакета послуг. Здебільшого старі тарифні плани вигідніші за нові. Але не слід відкидати можливість появи нового оптимального за ціною тарифу.

    Використання спеціальних пропозицій

    Найбільшу статтю витрат зазвичай складають дзвінки за кордон на місцеві номери. Багато хто з користувачів має родичів чи бізнес в інших країнах. Телефоном можна швидко вирішити будь-які питання. Мобільні оператори, зокрема «Київстар», пропонують спеціальні пропозиції для тих, хто постійно чи періодично телефонує за кордон.

    Клієнти мають змогу замовити пакети послуг на добу та заощадити на розмовах. Наприклад, пакет із 20 хвилин обійдеться у 20 грн. При цьому телефонувати можна до країн першої групи, таких як Росія, Польща, Італія, США, Канада, Чехія, Ізраїль, Казахстан тощо. Максимальна кількість пакетів – 50 на добу, а це 15 годин розмов. Детальніше про вигідні дзвінки за кордон можна дізнатись на сайті мобільного оператора.

    Зв’язок через інтернет

    Левову частину витрат на розмови, в тому числі міжнародні, можна зменшити користуючись інтернетом. Значна кількість абонентів для розмов та повідомлень використовує безкоштовні додатки (Viber, Skype, Telegram, WhatsApp). Для них потрібен мобільний інтернет (тарифікується згідно з тарифами оператора) чи вай-фай.

    Якщо в обох співрозмовників встановлений будь-який з перелічених вище додатків, можна спілкуватись безкоштовно. Країна та місце знаходження не мають значення. Головне – наявність вай-фаю.

    Ще одна зручна можливість – обрати тарифний план із безлімітним інтернетом та використовувати його для міжнародних розмов через безкоштовні месенджери. Таким чином, можна витрачати кошти лише на оплату тарифу раз на місяць і при цьому не обмежувати себе у спілкуванні з близькими, родичами, колегами. Велика перевага таких додатків – можливість відеорозмов, обмін повідомленнями та фотографіями, чого не зробиш через звичайну мобільну мережу.