4 речі, які потрібно зробити на новій роботі у перший місяць

    49

    Виходити на нову роботу завжди трохи страшно. Інше місце, інші люди, інші завдання — від цього легко може закрутитися голова. Без паніки! Експерти розповіли, як отримати максимум від першого місяця роботи та закласти базу для подальших успіхів у компанії.

    1. Зрозумійте, чого від вас чекають

    Складно виконувати свою роботу відмінно, коли ти не розумієш, що саме від тебе вимагається. Обговоріть із начальником, які проекти чи показники приведуть вас до успіху. Не бійтеся питати про деталі та дізнаватися, що ви можете зробити, щоб плоди вашої праці вирізняли вас серед колег.

    Експерт з розвитку кар’єри з LinkedIn Блер Десембреле зазначає, що чітке розуміння робочих цілей дозволяє залишатися зосередженим та оцінювати, наскільки добре ви виконуєте свої обов’язки. Вона також радить запитувати, як визначатиметься якість вашої роботи і чи є якісь важливі конкурси чи інші події, до яких варто підготуватися.

    Після того як ви зрозумієте, яких результатів чекає від вас начальник, домовтеся про щомісячні зустрічі. Вони допоможуть вам відстежувати прогрес та регулярно отримувати зворотний зв’язок.

    2. Організуйте свій робочий процес

    Кожна компанія має свої принципи ведення документації та свої робочі системи. І чим раніше ви їх освоїте, тим краще.

    Експерти рекомендують створювати різні акаунти для роботи та особистого життя. Використовуйте робочий профіль, щоб, наприклад, додавати потрібні сторінки у вибране у браузері за темами. Це допоможе не лише зберігати необхідні документи та джерела на майбутнє, а й максимально швидко їх знаходити.

    Після того, як ви створите зручну для себе систему організації, почніть розділяти завдання залежно від їхньої пріоритетності. Якщо вам потрібно написати заяву або заповнити анкету, передбачайте для цього час та вносьте подібні адміністративні справи у свій розклад . Це дозволить тримати все під контролем і зменшить ймовірність стресу.

    3. Познайомтеся із колегами

    Позитивні стосунки з іншими співробітниками та гарна репутація – у списку головних аспектів успішного робочого життя. Можна відразу підняти свій рейтинг на пару очок, швидко та якісно виконуючи завдання. Перевіряйте пошту та відповідайте на робочі повідомлення в чатах. Це покаже колегам, що ви відповідально підходить до справи і на вас можна покластися. Якщо у вас є вільний час, зверніться до тих, хто особливо завалений роботою, і запитайте, чи їм не потрібна допомога.

    4. Дізнайтесь більше про компанію

    Розберіться, яка структура керівництва та як ваша робота пов’язана з іншими проектами та ініціативами компанії. Так ви набагато швидше освоїться на новому місці.

    Керівник компанії Edvo Шайрін Джаффар радить придивитися до роботи колег. Запитайте про їхній графік, дізнайтеся, як вони спілкуються і дають зворотний зв’язок. Знайомтесь з новими людьми та беріть участь у заходах компанії . Це дозволить зміцнити професійні та особисті зв’язки, а також зрозуміти робочий стиль колег та ефективніше з ними взаємодіяти.



    • інші новини