До категорії «1» відносять смартфони, в категорію «8» увійшли комп’ютери, планшети, телевізори, колонки, навушники, окуляри доповненої реальності, розумні годинники й автомобілі.
На Всесвітньому конгресі мобільних телефонів в Шанхаї у 2019 році президент китайського гіганта Huawei по виробництву мобільних продуктів для споживачів Хе Ганг (He Gang) представив загальну стратегію компанії в епоху 5G.
Він анонсував стратегію під назвою «1 + 8 + N», в якій телебачення вперше стало частиною категорії «8». Це підтверджує, що китайський технічний гігант покладає великі надії на нові розумні телевізори. Примітно, що і Huawei, і Honor випустять свої нові Smart TV в цьому році.
До категорії «1» відносять смартфони, в категорію «8» увійшли комп’ютери, планшети, телевізори, колонки, навушники, окуляри доповненої реальності, розумні годинники й автомобілі. Під літерою N ховаються мобільні офіси, розумні будинки, спорт, здоров’я, аудіовізуальні розваги та інтелектуальні туристичні продукти.
Пояснюючи стратегію, Шао Янг (Shao Yang), віце-президент Huawei Consumer BG Strategy Marketing, зазначив що головним в повсякденному житті є смартфон, який є маленьким, портативним і простим у використанні, при цьому з його допомогою можна управляти майже всім навколо. Для розширення можливостей використовують планшети, пристрої, що носяться і так далі. Нарешті, N – це рівень, де об’єднується все: мережа, сервіси, а також пристрої Інтернету речей.