Крім випуску смартфонів, китайські виробники дуже люблять створювати власні суббренди. У Huawei є Honor, Oppo для ринку Індії виділила бренд Realme, у компанії Xiaomi з’явився Redmi крім Poco і Black Shark. Зараз і Vivo бере той же курс і сьогодні представила суббренд iQOO. На першому етапі компанія обмежилася публікацією тизера з логотипом нової марки, а також відкрила офіційний сайт «дочки».
Що таїть у собі абревіатура iQOO достовірно невідомо. Сам «батько» інтригує з назвою суббренда і явно приберіг розшифровку для чергового інформаційного приводу нагадати про себе. На сайті iQOO зовсім відсутня будь-яка інформація.
Немає ніяких відомостей і про те, коли на ринок вийде перший мобільник суббренда, і на який сегмент ринку буде орієнтована новинка. Невизначеність стала приводом будувати здогади, що ж такого задумала Vivo. Хтось говорить про те, що виробник вирішив виділити в окремий бренд напрямок преміальних пристроїв. Інші, навпаки, висловлюються на користь того, що «дочка» займеться випуском ігрових смартфонів.
Час покаже, яку мету переслідує компанія, створивши суббренд.