Співробітники Strategy Analytics провели опитування серед американських громадян на предмет популярності гаждета.
Аналітики з’ясували, що в США розумна колонка Apple HomePod покупців мало зацікавила. Пристрій виявився в кінці списку і зайняв всього 4% ринку. Експерти відзначили, що враховувалося тільки думка опитуваних, а не дослідження ринку.
Проте, як виявилося розумна HomePod популярна навіть менше дитячої Amazon Echo Dot Kids Edition. А рейтинг очолила Amazon Echo, яка зайняла 23%. Далі учасники дослідження називали Echo Dot, яка зайняла 21%. Google Home віддає перевагу всього 8% населення США, а Home Mini – 7%. Усі інші пристрої, в тому числі Echo Plus, Echo Spot і Google Home Max цікаві менше ніж 5% покупців.
Аналітики відзначають, що, з огляду на характер дослідження, нічого дивного в тому, що інші моделі взагалі не згадувалися, немає. Але те, що Amazon є безперечним лідером – це факт, моделі Apple непопулярні. Варто зазначити, що вітчизняні поціновувачі якісної акустики не згодні з думкою жителів США. Вони вважають, що дослідники некоректно підійшли до вибору цільової аудиторії, тому розумна колонка Apple HomePod і виявилося на передостанньому місці.