Маркетолог Apple розкрив секрет «впарювання» iPhone покупцям

    321

    Філ Шиллер, старший віце-президент з маркетингу компанії Apple, розповів, що ховається за загадковими буквами в назві смартфона.

    В інтерв’ю старший маркетолог Apple, який відповідає за те, як покупець сприйме новинку, розкрив секрет успішного «впарювання» «айфонів» будь-якої цінової категорії – чи то дорого, чи дуже дорого. За словами самого Шиллера, жодна з букв – S, R, E – не означає зовсім нічого. Розробники не вклали в неї приховану функцію смартфонів, жодна з букв не гарантує покупцю, що гаджет, який він має намір придбати, буде чимось краще чи гірше інших (крім iPhone 3GS, де S дійсно відповідала за підвищену швидкість пристрою).

    Букви маркетологи стали додавати з метою розбити смартфони на групи споживачів. Так, iPhone XR і iPhone XS відрізняються лише розміром і незначними особливостями екранів. До речі, за словами Шиллера, компанія старанно працює над тим, щоб звести ці відмінності до мінімуму, залишивши різницю в ціні. Зробити звичайний смартфон за більш низьку ціну розробники відмовляються: навіщо це робити, якщо і так все непогано продається?

    Але маркетологи Apple все ж піклуються про те, щоб власник бюджетного iPhone вважав, що його телефон теж чомусь унікальний. Ця обманка для «впарювання» товару була придумана самим Філом Шиллером, тому що він асоціює літери «S» і «R» з ексклюзивними спорткарами. Тому нові смартфони отримали ці букви в назвах, щоб збагатити враження від використання гаджета.