
Більш того, Xiaomi навіть примудряється випускати флагманські смартфони з дійсно топової начинкою за ціною всього $ 300. Хоча конкуренти випускають подібні рішення за ціною $ 800- $ 1000.
Деякий час назад керуючий директор Xiaomi в Індії Ману Кумар Джейн заявив, що $ 699 – це та психологічна позначка, вище якої компанія не планує підніматися.
За словами топ-менеджера, Xiaomi в змозі втілити будь-які життєздатні технології в своїх смартфонах, причому роблячи їх набагато дешевше середньої ринкової ціни.
На думку Ману, єдина причина, по якій Xiaomi може вирішити продавати смартфони за $ 699 і вище – отримання надвисокої прибутку, а цього компанія робити не збирається. Рада директорів ніколи не схвалить випуск пристроїв з завищеними цінами, саме тому в Xiaomi прибуток обмежена на 5%.




