Після масштабної кібератаки, яка сталася 19 грудня 2024 року, сервіс «Дія» відновив роботу функції бронювання працівників від мобілізації. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Функція бронювання працівників відновлена у тому ж форматі, що й до атаки. Процедура складається з кількох кроків:
- Авторизація в електронному кабінеті на порталі «Дія».
- Перехід до розділу «Послуги» → «Бронювання працівників».
- Перевірка даних компанії.
- Заповнення інформації про працівників, яких планується забронювати.
- Підписання документів.
Після подання заявки результат буде доступний протягом 72 годин. Відповідь можна переглянути в електронному кабінеті на порталі «Дія» та у додатку «Резерв+» для працівника.
Через атаку російських хакерів було тимчасово зупинено роботу кількох важливих сервісів у «Дії», зокрема:
- Послуги для ФОП і ТОВ;
- Перереєстрація авто;
- Бронювання працівників;
- єВідновлення;
- Витяги з ЄДР;
- Актові записи;
- Повідомлення про пошкоджене/знищене майно.
Федоров запевнив, що «Дія» автоматично перевіряє відповідність вимогам для бронювання працівників, а результат заявки надходить окремо для кожного працівника в особистий кабінет заявника.
У Центрі протидії дезінформації наголосили, що дані з реєстру «Оберіг» не було втрачено. Українські кіберфахівці швидко ліквідували наслідки атаки, що дозволило відновити основні сервіси «Дії».