Українська косметика Lamel тепер представлена у понад 500 магазинах Sally Beauty в США

    54

    Український косметичний бренд Lamel отримав визнання на американському ринку. Відтепер його продукція доступна у понад 500 магазинах мережі Sally Beauty, повідомила пресслужба компанії.

    Вибір Lamel серед 180 брендів у межах акселераторської програми Sally Beauty є значним досягненням для української косметики.

    Представники Sally Beauty відзначили популярність продукції Lamel, зазначивши, що більшість товарів на полицях швидко розкуплена. Це спонукало компанію до підготовки нових партій продукції та пропозиції розширити присутність бренду ще на тисячу магазинів по всьому США.

    Наталія Яроменко, власниця брендів LAMEL та LN Pro, висловила радість з приводу позитивного прийому українського бренду в США. “Ми дуже раді, що український бренд так круто приймають в Америці”, — зазначила вона.

    Бренд Lamel вже представлений у 38 країнах світу, включаючи Іспанію, Польщу, Францію, Індію, Таїланд та США. Компанія планує подальше розширення на ринки Великої Британії, ОАЕ, В’єтнаму та інших країн.