Відеосервіс TikTok тестує функцію завантаження 60-хвилинних роликів. У компанії розповіли, що наразі це нововведення доступне обмеженій кількості користувачів платформи і найближчим часом розробники не планують робити його загальнодоступним.
Можливість завантаження 60-хвилинних відео означає відхід TikTok від початкового формату, коли користувачі могли розміщувати на платформі 15-секнудні ролики. За останні кілька років TikTok збільшив ліміт тривалості відео, попри те, що популярність сервіс набув саме завдяки коротким роликам. Тим не менш, сервіс поступово освоює більш тривалий контент, прагнучи конкурувати з найбільшими відеохостингами, такими як YouTube.
Автори контенту TikTok можуть робити історії з декількох відео, пропонуючи користувачам переходити до перегляду наступних частин, що може бути не дуже зручно. У компанії заявили, що користувачі нерідко хочуть публікувати більш тривалі відео, наприклад для демонстрації кулінарних навичок, зйомки комедійних історій та ін. За даними розробників, збільшення часу для публікованих відео дасть авторам контенту більше можливостей для експериментів і створення нових відео. Крім того, можливість опублікування 60-хвилинних роликів дозволить публікувати в TikTok епізоди багатосерійних шоу. Це допоможе платформі ще активніше конкурувати з YouTube та іншими аналогами.