YouTube почав показувати рекламу під час паузи у відео

    107

    Сервіс YouTube знайшов ще один спосіб протистояти блокувальникам реклами. Тепер рекламні оголошення можуть відображатися під час відтворення відео на паузу. Реклама демонструється лише тим користувачам, у яких не оформлена підписка Premium.

    Відеохостинг YouTube продовжує активно шукати нові способи монетизації контенту та збільшення доходів від реклами, повідомляє видання Dexerto. Останні інновації компанії спрямовані насамперед на глядачів, які користуються сервісом без оформлення платної передплати YouTube Premium.

    Старший віце-президент Google Філіп Шіндлер (Philipp Schindler) поділився результатами рекламного експерименту. Згідно з заявою, яка була зроблена під час звіту Alphabet про фінансові результати за перший квартал 2024 року, YouTube активно тестує на підключених телевізорах новий формат відеореклами — Pause Ads, тобто рекламу під час паузи. Така реклама з’являється у вигляді банерів навколо відео, що відтворюється в той момент, коли користувач натискає на паузу.

    За словами Шіндлера, перші результати тестування показали “значне зростання впізнаваності бренду і підвищену увагу” до подібної реклами. Хоча конкретні терміни впровадження нового формату реклами для всіх користувачів поки що не озвучені, але з урахуванням позитивної реакції керівництва YouTube, швидше за все, це відбудеться найближчим часом.

    За задумом розробників, глядачі зможуть закрити такі рекламні банери, натиснувши кнопку «Відхилити», що схоже на опцію, яку кілька років тому впровадив стрімінговий сервіс Hulu. Зазначається, що експерименти з рекламою на паузі у YouTube стартували ще минулого року.

    Нова ініціатива YouTube щодо посилення рекламного тиску на користувачів з’явилася на тлі жорстких заходів проти блокувальників реклами, яких у мережі з’являється все більше і більше. До речі, цього тижня компанія попередила користувачів, у яких встановлено додатки-блокувальники, про проблеми з буферизацією та помилками відтворення на сервісі.

    Очевидно, що YouTube продовжить експерименти з новими форматами нав’язливої ​​відеореклами, поки не знайде оптимальний баланс між монетизацією аудиторії та збереженням лояльності глядачів, а користувачам, які не бажають миритися з агресивною рекламною політикою сервісу, доведеться або платити за передплату YouTube Premium, або шукати альтернативні відеохостинги.