YouTube запустив нову хвилю уповільнень для користувачів блокувальників реклами

    229

    YouTube знову став уповільнювати роботу свого сайту для користувачів, які використовують блокувальник реклами. Нова хвиля уповільнень залишає користувальницькій аудиторії відеохостингу два варіанти: відключити блокувальник реклами або перейти на платну передплату YouTube Premium.

    Багато років люди використовували блокувальники реклами для боротьби з зростаючою кількістю рекламних вставок на YouTube. У відповідь представники сервісу неодноразово заявляли, що використання подібних інструментів порушує умови використання YouTube. Реклама є основним джерелом доходу відеохостингу і єдиним офіційним способом її уникнути є оформлення підписки YouTube Premium.

    Для протидії блокувальникам реклами YouTube запровадив кілька заходів. Перша — це повідомлення з текстом: «Використання блокувальників реклами порушує умови використання YouTube». Дане повідомлення пропонує відключити блокувальник, і користувач не може продовжити перегляд відео, не виконавши цієї вимоги.

    Другий метод, який тепер набув більшого поширення, – це уповільнення роботи всього сайту за активного блокувальника реклами. Згідно з повідомленнями користувачів на платформі Reddit, багато хто помітив, що сервіс став повільним і погано реагує на команди. Це уповільнення, як з’ясувалося, негайно зникає при відключенні блокувальника.

    Дійсно, при включеному блокувальнику реклами YouTube демонструє значне зниження продуктивності. Відео завантажуються з низькою швидкістю, а їх перегляд відмовляється коректно працювати. Також перехід у режим повноекранного перегляду стає неможливим без поновлення сторінки. Як передбачається, це пов’язано із штучно створеною затримкою в коді YouTube, що імітує проблеми з інтернет-з’єднанням. Хоча цей захід з боку YouTube не є новим, кількість користувачів, що зіткнулися з ним, тільки зростає.

    Перед тими, хто зіткнувся з подібною проблемою, стоять два шляхи: відключення блокувальника реклами або перехід на платну передплату YouTube Premium. Обидва варіанти далекі від ідеалу для більшості користувачів, і методи, які застосовує YouTube для боротьби з блокувальниками реклами, викликають неоднозначну реакцію. Так, глядачі змушені обирати між підпискою у розмірі $10 або переглядом до 10 хвилин реклами без можливості її пропустити.



    • інші новини