YouTube знову став уповільнювати роботу свого сайту для користувачів, які використовують блокувальник реклами. Нова хвиля уповільнень залишає користувальницькій аудиторії відеохостингу два варіанти: відключити блокувальник реклами або перейти на платну передплату YouTube Premium.
Багато років люди використовували блокувальники реклами для боротьби з зростаючою кількістю рекламних вставок на YouTube. У відповідь представники сервісу неодноразово заявляли, що використання подібних інструментів порушує умови використання YouTube. Реклама є основним джерелом доходу відеохостингу і єдиним офіційним способом її уникнути є оформлення підписки YouTube Premium.
Для протидії блокувальникам реклами YouTube запровадив кілька заходів. Перша — це повідомлення з текстом: «Використання блокувальників реклами порушує умови використання YouTube». Дане повідомлення пропонує відключити блокувальник, і користувач не може продовжити перегляд відео, не виконавши цієї вимоги.
Другий метод, який тепер набув більшого поширення, – це уповільнення роботи всього сайту за активного блокувальника реклами. Згідно з повідомленнями користувачів на платформі Reddit, багато хто помітив, що сервіс став повільним і погано реагує на команди. Це уповільнення, як з’ясувалося, негайно зникає при відключенні блокувальника.
Дійсно, при включеному блокувальнику реклами YouTube демонструє значне зниження продуктивності. Відео завантажуються з низькою швидкістю, а їх перегляд відмовляється коректно працювати. Також перехід у режим повноекранного перегляду стає неможливим без поновлення сторінки. Як передбачається, це пов’язано із штучно створеною затримкою в коді YouTube, що імітує проблеми з інтернет-з’єднанням. Хоча цей захід з боку YouTube не є новим, кількість користувачів, що зіткнулися з ним, тільки зростає.
Перед тими, хто зіткнувся з подібною проблемою, стоять два шляхи: відключення блокувальника реклами або перехід на платну передплату YouTube Premium. Обидва варіанти далекі від ідеалу для більшості користувачів, і методи, які застосовує YouTube для боротьби з блокувальниками реклами, викликають неоднозначну реакцію. Так, глядачі змушені обирати між підпискою у розмірі $10 або переглядом до 10 хвилин реклами без можливості її пропустити.