У TikTok з’явилася підтримка текстових публікацій

    35

    TikTok оголосила про початок розгортання підтримки текстових публікацій. Хоча TikTok спочатку була платформою коротких відео, пізніше до відео було додано підтримку зображень у спробі конкурувати з Instagram. Тепер у TikTok з’являться текстові публікації. Нова опція дозволить авторам ділитися своїми історіями, віршами, текстами пісень та іншим письмовим контентом на платформі, надаючи їм ще один спосіб самовираження.

    Тепер при відкриті сторінки камери в програмі користувачеві будуть доступні на вибір три варіанти: фото, відео та текст. У режимі введення тексту користувач зможе налаштувати контекст, додавши звуки, вказавши місцезнаходження, активувавши коментарі та дозволивши дуети. TikTok стверджує, що текстові повідомлення будуть такими ж інтерактивними та динамічними, як і будь-які відео чи фото. Передбачені стікери та хештеги, можна вибрати один із безлічі кольорів фону. Користувач може створювати та зберігати чернетки повідомлень для подальшого редагування або повністю видаляти їх.

    Багато хто сумнівався, коли TikTok минулого року вирішила почати підтримку публікації зображень, але тепер ця функція стала невід’ємною частиною програми. Швидше за все те саме відбудеться і з текстовими повідомленнями, тим більше, що деякі користувачі вже публікують текстовий контент на TikTok у вигляді відео або зображень. Нова функція TikTok спрощує та робить більш інтуїтивно зрозумілим додавання текстового контенту на платформу.

    Рішення TikTok додати підтримку текстових постів дуже вчасне. Поки Twitter активно займається радикальними змінами та ребрендингом, саме час переманити частину аудиторії, а це мільйони користувачів. На користь цього рішення говорить і популярність нещодавно запущеної програми Threads, що зростає як на дріжджах. Звичайно, формат текстових повідомлень у TikTok відрізняється від Twitter, але саме тому він може зацікавити молодшу частину аудиторії.

    TikTok домінує на ринку короткометражних відео, а тепер прагне вийти за рамки цього формату контенту, прагнучи надати користувачам більше способів самовираження та скласти конкуренцію іншим популярним соціальним платформам.